Blog 3 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Mirte Wijs - WaarBenJij.nu Blog 3 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Mirte Wijs - WaarBenJij.nu

Blog 3

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

19 April 2018 | Kenia, Kisumu

Hoihoi allemaal,

Vandaag ben ik al voor 3 weken in Kenia. Ondertussen ben ik al helemaal gewend op stage al blijf ik elke dag dingen zien die veel indruk op me maken en ben ik soms meer een attractie dan een stagiaire

  • 19 April 2018 - 20:49

    Natasja Nooijens :

    Hallo Mirte
    Wat leuk om dit alles te lezen!
    Wat indrukwekkend met al die mooie foto's. Wat zul je veel zien!
    Mooie en minder leuke dingen.
    Wat een belevenis.
    Nog heel veel plezier

    Lieve groetjes Natasja

  • 24 April 2018 - 15:22

    Opa Ben:

    Hallo lieve Mirte,

    Na la jouw verhalen te hebben gelezen, ben ik wel onder de indruk van hetgeen jij daar allemaal hebt gezien. ik geloof zeker dat je veel levenservaringen opdoet daar. Dus heb je zeker geboft dat je daar naar toe mocht. je zal een ervaring rijker terug komen. heb je nog meerdere bevallingen meegemaakt, met je poep ervaringen!!!

    Groetjes en liefs van Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 29 Jan. 2018
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 5938

Voorgaande reizen:

29 Maart 2018 - 26 Juni 2018

Stage in Kenia

Landen bezocht: